hoofdfoto

hoofdfoto

10 mei 2014

Even voorstellen.....

Dag allemaal, ik ben Agnes Kuperus-Koel, 45 jaar, getrouwd en moeder van twee zonen. Ik ben 3 dagen in de week werkzaam als office manager, daarnaast vind ik het heerlijk om bezig te zijn met brocante, met zoeken naar, met decoreren, met van niets iets maken, tuinieren, wandelen met de hond, op vakantie naar Frankrijk, noem maar op..... 

Mijn liefde voor brocante begon pas vorig jaar, met knutselen, met bloemschikken, met werken met stofjes, met kantjes. Ineens vond ik creatief zijn leuk en van het één kwam het ander. Ik ontdekte dat ik op brocante viel en daar begon mijn ontdekkingsreis. Brocante roept bij mij het gevoel op van Frankrijk, van lavendel, van blauwe luiken, rode geraniums en oude kleine straatjes. Ik raakte besmet met het virus, maar in dit geval, een leuk virus.... 

Naast brocante houd ik ook van schrijven, van foto's maken, van werken met een pc en zo is het idee voor deze blog ontstaan. Ik hoop dat ik jullie met mijn blog mee kan laten genieten en misschien kan inspireren, geen idee waar dit toe leidt, maar ik zie het wel, ik laat me verrassen!

Groeten Agnes







Geen opmerkingen: