hoofdfoto

hoofdfoto

09 juni 2014

Eindresultaat vondsten BrocantemarktTongeren

Brocantemarkt Tongeren


De luiken vind ik zo erg leuk staan, maar ik twijfel nog of ik de achterkant, die een vieze okerachtige kleur heeft, een Frans blauw kleurtje zal geven. Ik wil de waarde van de luiken niet aantasten, maar aan de andere kant, de blauwe kleur is wel erg leuk en dan kan ik af en toe het sfeertje wisselen. Ik denk er nog even over na, komt tijd, komt raad....


De lessenaar is toch wel een favoriet geworden. Het biedt met al die vakjes een leuke plek voor oude foto's en visitekaartjes en de oude houten knoopjes die ik laatst ergens in een oud naaimandje tegenkwam. Het brilletje, de bellen en de wekker van de markt in Tongeren vind ik zo helemaal tot hun recht komen en zelfs de rapporten van mijn ouders van de lagere school, hebben een plekje in de lessenaar gekregen.
  

Het leuke aan nieuwe vondsten is, dat je vaak je hele huis overhoop haalt om alles goed tot zijn recht te laten komen, leuk werk vind ik dat en meteen een goede reden om alles weer even schoon te maken, voelt daarna weer helemaal fris en fruitig.


Sinds we een hond hebben, willen onze katten niet meer in de woonkamer in hun mandjes liggen, misschien biedt deze mand die ik uit Belgiƫ meenam, een nieuwe uitdaging.

Groeten Agnes

Geen opmerkingen: