hoofdfoto

hoofdfoto

12 juni 2014

Een jonge hond, een bench en brocante...

Een jonge hond, een bench en brocante

Vorig jaar na onze zomervakantie werden wij trotse eigenaar van een Berner Sennen pup genaamd Frodo van de Bernerweide.

Is het geen schatje, 8 weekjes oud en net opgehaald....

En ja, dan komt zo'n kleine druktemaker in je huis, dat je net probeert om te toveren naar een brocante inrichting en dan moet daar zo'n grote lelijke bench een plekje krijgen..... Hoe doe je dat?
Nou, al zeg ik het zelf...; "daar zijn we goed in geslaagd". We hebben een tafel op maat laten maken, met extra hoge poten (met dank aan Stoer Yn Hout in Bergum) en zie hier het resultaat.



Vorig jaar eerst nog een beetje kaal, maar inmiddels vind ik het toch wel heel gezellig geworden, met het oude brocante regaal erboven (ook Stoer Yn Hout) en persoonlijk vind ik de bench nu zo opgaan in de inrichting, dat het helemaal niet storend is.


En vandaag, 12 juni, is Frodo één jaar geworden. Het risico op schade aan pezen en heupjes door uitglijden is niet meer zo groot en daarom kon ik nu ook het laatste stuk tijdelijke vloerbedekking verwijderen. Yes, mijn houten vloer is terug!

Groetjes Agnes

Geen opmerkingen: